Heavy Cloud No Rain; Until; Mad About You; La Belle Dame Sans Regrets; Sister Moon; Seven Days; When We Dance; Fields Of Gold; Consider Me Gone; I Miss You Kate
Zmierzenie się z repertuarem tak charakterystycznym jak utwory Stinga, to zadanie równie trudne jak podjęcie się nagrania jazzowych transkrypcji utworów Petera Gabriela, z czym zmierzyła się w 2010 roku Krystyna Stańko (''Secretly'', 2010). Trudno bowiem słuchając jazzowych wersji ''Mad About You'', ''Sister Moon'' czy''Fields Of Gold'' wyzbyć się skojarzeń z ich pierwotnym wykonaniem. Trudno, a jednak jest to możliwe. Przekonałem się o tym słuchając albumu wydanego w 2012 roku, przewrotnie zatytułowanego ''Fields of soul''. Z zadania zwycięsko wyszła obdarzona wyjątkowymi walorami wokalno-interpretacyjnymi Julia Sawicka i doskonali muzycy jacy wchodzą w skład jej międzynarodowego zespołu.
Niezwykle staranna książeczka kryje w sobie poza płytą, także album stylowych aerofotografii autorstwa Pawła Młodkowskiego.
W trakcie ''Untill'' poza oczywiście wokalem, urzekają partie fortepianu i wyjątkowa linia basu kreowana przez Romana Chraniuka.
W ''Mad About You'' utrzymanym w konwecji reggae trudno nie zachwycić się świetnymi partiami dętymi, za które na albumie odpowiedzialni są Hans Peter Salentin i Tomasz Pruchnicki. Świetna, odkrywcza aranżacja, doskonała linia basu i melorecytowany tekst w środkowej części utworu sprawiają, iż do tego nagrania wracać będziemy zawsze z tymi samymi emocjami.
''Fields of soul'' nie jest zbiorem najsłynniejszych przebojów byłego Policjanta (choć tych znajdziemy również kilka). To bardzo osobisty i subiektywny wybór utworów, który pozwoli zwrócić uwagę słuchacza również na takie stingowe perełki jak choćby:''La Belle Dame Sans Regrets'' z wyśmienitą w tej wersji partią gitary Davida Doruzki i świetnie wpasowującym się w konwencję tej francuskojęzycznej piosenki triem skrzypcowym.
Zachwyca przepiękna interpretacja ''Seven Days'', piosenki która wyjątkowo wdzięcznie brzmi w interpretacji Pani Julii, a wspaniałym zakończeniem jest instrumentalna impresja oparta na temacie ''I Miss You Kate'' z doskonałymi partiami saksofonu T.Pruchnickiego nasączona etniczym klimatem.
''Fields of soul'' to już drugi album Julii Sawickiej i jej międzynarodowego projektu. Wcześniejszą płytą była ''More... Breathing Space'' (2011).
Bardzo udany songbook, z którego słuchania radość czerpać mogą zarówno miłośnicy eleganckiej jazzującej wokalistyki jak i wielbiciele Stinga.
Niezwykle staranna książeczka kryje w sobie poza płytą, także album stylowych aerofotografii autorstwa Pawła Młodkowskiego.
W trakcie ''Untill'' poza oczywiście wokalem, urzekają partie fortepianu i wyjątkowa linia basu kreowana przez Romana Chraniuka.
W ''Mad About You'' utrzymanym w konwecji reggae trudno nie zachwycić się świetnymi partiami dętymi, za które na albumie odpowiedzialni są Hans Peter Salentin i Tomasz Pruchnicki. Świetna, odkrywcza aranżacja, doskonała linia basu i melorecytowany tekst w środkowej części utworu sprawiają, iż do tego nagrania wracać będziemy zawsze z tymi samymi emocjami.
''Fields of soul'' nie jest zbiorem najsłynniejszych przebojów byłego Policjanta (choć tych znajdziemy również kilka). To bardzo osobisty i subiektywny wybór utworów, który pozwoli zwrócić uwagę słuchacza również na takie stingowe perełki jak choćby:''La Belle Dame Sans Regrets'' z wyśmienitą w tej wersji partią gitary Davida Doruzki i świetnie wpasowującym się w konwencję tej francuskojęzycznej piosenki triem skrzypcowym.
Zachwyca przepiękna interpretacja ''Seven Days'', piosenki która wyjątkowo wdzięcznie brzmi w interpretacji Pani Julii, a wspaniałym zakończeniem jest instrumentalna impresja oparta na temacie ''I Miss You Kate'' z doskonałymi partiami saksofonu T.Pruchnickiego nasączona etniczym klimatem.
''Fields of soul'' to już drugi album Julii Sawickiej i jej międzynarodowego projektu. Wcześniejszą płytą była ''More... Breathing Space'' (2011).
Bardzo udany songbook, z którego słuchania radość czerpać mogą zarówno miłośnicy eleganckiej jazzującej wokalistyki jak i wielbiciele Stinga.
skład:
Julia Sawicka - wokal
Hans Peter Salentin - trąbka, flugelhorn
Tomasz Pruchnicki - saksofony, okaryna
David Doruzka - gitara
Klaudius Kovac - instr.klawiszowe
Krzysztof Dys - instr.klawiszowe
Roman Chraniuk - kontrabas
Marcin Jahr - instr.perkusyjne
Maxima Sophia Sitarz - skrzypce
Barbara Sławińska - altówka
Natalia Makuch - wiolonczela