; I'm Confessin' (That I Love You); I Sold My Heart to the Junkman; I'm Beginning to See the Light; So Danço Samba; Ordinary Fool; Robbins Nest; Dream a Little Dream of Me; Bein' Green; Love You Madly
*This is exquisite trio: one of the greatest Chicago Hammond organ masters -Chris Foreman, a perfect American jazz guitarist -Andy Brown, and one of a kind singer blessed with a unique voice -Kimberly Gordon.
Vocal sounds rich, strong and extremely heat, Hammonds certainly add flavor gospel and guitar charms. Intimate, clubbing... Great atmosphere! *
Vocal sounds rich, strong and extremely heat, Hammonds certainly add flavor gospel and guitar charms. Intimate, clubbing... Great atmosphere! *
Misją i celem nadrzędnym wytwórni płytowej Sirens Records jest propagowanie autentycznego chicagowskiego bluesa, gospel, oraz jazzowej muzyki fortepianowej.
Jak dotąd nakładem tej wytwórni ukazały się płyty nagrane przez najlepszych pianistów na świecie, wśród których znajdziemy takie nazwiska jak: Erwin Helfer, Pinetop Perkins, Detroit Junior, Jessy Dixon, Earma Thompson i Chris Foreman.
Wśród płyt z labelem The Sirens znajdziemy też doskonałe krążki utalentowanych wokalistów chicagowskiej sceny jak Katherine Davis, Kimberly Gordon, Sydney Evans i Donald Gay czy wyśmienitych saksofonistów Skinny Williamsa, Johna Brumbacha czy znanego z festiwali ''Made In Chicago'' Ari Browna.
The Sirens Records to także hołd dla wielkich pianistów ubiegłego stulecia jak: Sunnyland Slim, Blind John Davis, Willie Mabon, Speckled Red czy Billie Pierce.
Od kilkunastu lat wokalistka Kimberly Gordon jest częścią chicagowskiej sceny jazzowej występując w najważniejszych amerykańskich klubach jazzowych takich jak Village Vanguard, Deluxe czy Café du Nord w towarzystwie takich m.in. artystów jak Roy Hargrove, Wynton Marsalis czy Von Freeman. Jej stałym punktem koncertowym jest The Green Mill Lounge gdzie regularnie pojawia się podczas niedzielnych nocy zawsze zapełniając klubową salę.
Występując w różnych konfiguracjach instrumentalnych zawsze olśniewa publiczność wyjątkowymi interpretacjami klasyki jazzowej.
Jak dotąd nakładem tej wytwórni ukazały się płyty nagrane przez najlepszych pianistów na świecie, wśród których znajdziemy takie nazwiska jak: Erwin Helfer, Pinetop Perkins, Detroit Junior, Jessy Dixon, Earma Thompson i Chris Foreman.
Wśród płyt z labelem The Sirens znajdziemy też doskonałe krążki utalentowanych wokalistów chicagowskiej sceny jak Katherine Davis, Kimberly Gordon, Sydney Evans i Donald Gay czy wyśmienitych saksofonistów Skinny Williamsa, Johna Brumbacha czy znanego z festiwali ''Made In Chicago'' Ari Browna.
The Sirens Records to także hołd dla wielkich pianistów ubiegłego stulecia jak: Sunnyland Slim, Blind John Davis, Willie Mabon, Speckled Red czy Billie Pierce.
Od kilkunastu lat wokalistka Kimberly Gordon jest częścią chicagowskiej sceny jazzowej występując w najważniejszych amerykańskich klubach jazzowych takich jak Village Vanguard, Deluxe czy Café du Nord w towarzystwie takich m.in. artystów jak Roy Hargrove, Wynton Marsalis czy Von Freeman. Jej stałym punktem koncertowym jest The Green Mill Lounge gdzie regularnie pojawia się podczas niedzielnych nocy zawsze zapełniając klubową salę.
Występując w różnych konfiguracjach instrumentalnych zawsze olśniewa publiczność wyjątkowymi interpretacjami klasyki jazzowej.
Wykwintne to trio: jeden z największych chicagowskich mistrzów organów Hammonda -Chris Foreman, doskonały gitarzysta amerykańskiej sceny jazzowej -Andy Brown i jedyna w swoim rodzaju wokalistka obdarzona wyjątkowym głosem -Kimberly Gordon. Repertuar także znakomity; od Duke'a Ellingtona począwszy, poprzez przebojowe ''Dream a Little Dream of Me'', a na Antonio Carlosie Jobimie zakończywszy.
Kimberly Gordon Organ Trio konceruje w tym składzie już od dobrych kilku lat na amerykańskich scenach (m.in. w legendarnym Jazz Club Green Mill) a płyta ''Sunday''jest doskonałą wizytówką tego czego można spodziewać się po występach tej trójki doskonałych artystów.
Początkowo zaskakiwać może brak w składzie perkusji, lecz jak okazuje się po odtworzeniu płyty, Chris Foreman (znany też z poprzedniego projektu koncertowego i albumu Kimberly Gordon ''Melancholy Serenade'', 2004) doskonale radzi sobie z pedałami basowymi niezastąpionych Hammondów, a rytmika Andy'ego Browna dopelnia reszty.
Z doskonałą gracją a jednocześnie dysponując niezwykle silnym głosem Gordon przeprowadza nas przez takie tematy jak zapomniane w ostatnich latach ''I Sold My Heart to the Junkman'' Braci Rene czy ellingtonowskie ''I'm Beginning to See the Light'' i ''Love You Madly''.
Twórczość zmarłego w 1994 roku brazylijskiego muzyka, kompozytora, aranżera, wokalistę oraz jednego z twórców stylu bossa nova Jobima stała się na przestrzeni dziesięcioleci inspiracją dla wielu artystów, nie tylko z kręgu jazzu. Z jego kompozycji korzystali m.in. Stan Getz, Astrud Gilberto, Charlie Byrd, Dizzy Gillespie, Frank Sinatra, Ella Fitzgerald, Oscar Peterson, Herbie Hancock, Chick Corea a także Sting, Brian Bromberg (''In The Spirit Of Jobim'', 2012) i Yazz (''So Danso'', 2012). Kimberly Gordon w programie płyty ''Sunday'' umieściła kompozycję Jobima ''So Danco Samba'', lecz jej interpretacja jest raczej stricte jazzową transkrypcją, w której południowoamerykańskiego ducha zastąpiła iście chicagowskim temperamentem.
Zachwyca wirtuozeria obu instrumentlistów towarzyszących Gordon. Niejednokrotnie urzekają partie niezastąpionych Hammondów Foremana czy solówki gitarowe Browna (''Robbins Nest'').
Wokal Kimberly Gordon brzmi bogato, silnie i jednocześnie niezwykle ciepło, Hammondy dodają niewątpliwie posmaku gospel, a gitara urzeka. Kameralnie, intymnie, klubowo -''Tak to się robi w Chicago''. Świetny klimat.
Kimberly Gordon Organ Trio konceruje w tym składzie już od dobrych kilku lat na amerykańskich scenach (m.in. w legendarnym Jazz Club Green Mill) a płyta ''Sunday''jest doskonałą wizytówką tego czego można spodziewać się po występach tej trójki doskonałych artystów.
Początkowo zaskakiwać może brak w składzie perkusji, lecz jak okazuje się po odtworzeniu płyty, Chris Foreman (znany też z poprzedniego projektu koncertowego i albumu Kimberly Gordon ''Melancholy Serenade'', 2004) doskonale radzi sobie z pedałami basowymi niezastąpionych Hammondów, a rytmika Andy'ego Browna dopelnia reszty.
Z doskonałą gracją a jednocześnie dysponując niezwykle silnym głosem Gordon przeprowadza nas przez takie tematy jak zapomniane w ostatnich latach ''I Sold My Heart to the Junkman'' Braci Rene czy ellingtonowskie ''I'm Beginning to See the Light'' i ''Love You Madly''.
Twórczość zmarłego w 1994 roku brazylijskiego muzyka, kompozytora, aranżera, wokalistę oraz jednego z twórców stylu bossa nova Jobima stała się na przestrzeni dziesięcioleci inspiracją dla wielu artystów, nie tylko z kręgu jazzu. Z jego kompozycji korzystali m.in. Stan Getz, Astrud Gilberto, Charlie Byrd, Dizzy Gillespie, Frank Sinatra, Ella Fitzgerald, Oscar Peterson, Herbie Hancock, Chick Corea a także Sting, Brian Bromberg (''In The Spirit Of Jobim'', 2012) i Yazz (''So Danso'', 2012). Kimberly Gordon w programie płyty ''Sunday'' umieściła kompozycję Jobima ''So Danco Samba'', lecz jej interpretacja jest raczej stricte jazzową transkrypcją, w której południowoamerykańskiego ducha zastąpiła iście chicagowskim temperamentem.
Zachwyca wirtuozeria obu instrumentlistów towarzyszących Gordon. Niejednokrotnie urzekają partie niezastąpionych Hammondów Foremana czy solówki gitarowe Browna (''Robbins Nest'').
Wokal Kimberly Gordon brzmi bogato, silnie i jednocześnie niezwykle ciepło, Hammondy dodają niewątpliwie posmaku gospel, a gitara urzeka. Kameralnie, intymnie, klubowo -''Tak to się robi w Chicago''. Świetny klimat.
skład:
Kimberly Gordon - wokal
Chris Foreman - organy
Andy Brown - gitara